poniedziałek, 7 listopada 2011

Co, jak i dlaczego

Moją pasją są książki. Od wielu lat specjalizuję się w fantastyce wszelkiego rodzaju, pisząc o tym gatunku najpierw na łamach prasy codziennej ( w której przepracowałam ponad 14 lat) czy w rozmaitych portalach internetowych. Zawirowania korporacyjne spowodowały jednak, że portal, z którym byłam związana od lat, zawiesił swoją działalność na czas nieokreślony, dochodząc do wniosku, że kultura człowiekowi niepotrzebna. Ja się z tym zgodzić nie mogę, więc w akcie desperacji postanowiłam założyć bloga, w którym będę pisać co czytałam, po co warto sięgnąć, a co można sobie odpuścić. Będzie o fantastyce, kryminale, thrillerze, ale zapewne trafi się i jakaś proza kobieca czy literatura dla młodzieży.


A że jest to mój blog, to czemu nie pisać o reszcie moich zainteresowań? Uwielbiam podróże, których odbywam w ciągu roku może nie gigantyczną ilość, ale pewnie więcej niż przeciętny człowiek. Związane jest to zresztą z inną moją pasją - aikido. Ćwiczę tę japońską sztukę walki już naście lat i na razie dorobiłam się czarnego pasa. Mata to jedyne miejsce, gdzie chodzę nie na obcasach (to już macie mojego kolejnego świra, czyli buty!), a i dzięki aikido odkryłam kuchnię hiszpańską, co zapoczątkowało moje zainteresowanie garami i gotowaniem.

Zresztą - w praniu się pewnie okaże, że tych rzeczy do pisania jest znacznie więcej. Bo przecież nie samą pracą człowiek żyje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz